Page 1 of 9 1234 ... LastLast

Default My brother is a retard....

He said he wants to get married na but he does not have a job... not even a college degree to get a decent job. I don't know what the hell he's thinking! He's marrying a girl from a tribe or something. From what I heard, the girl's family wanted P100,000 plus 7 lechon. He is out of his f**king mind!

What to do? Any advice?

fo'real ni? how old is he anyway? and how's he going to do that if he doesn't have a job? would your parents spend money on this one?! ka libog ana imong bro oi.. ingna cya pag sure!

whattttttttttttttttt..??
    is the 100,000 the so called dowry?
    and how can your brother feed his family if he doesn't have a job to start with..

hmm just advice him to set aside the marriage idea first.. tell him to look for a job before he will go ahead and marry his gf.

huh? kuyawa anah gd. mangayo mn ug 100K. unsa nah ilang babaye? gipalit? im sure dli na muslim ang girl pra moask ug dowry ky naa may lechon. murag lain nah ang pamilya sa girl dah ky oportunista. plepaks pd imong bro ky mkgminyo na walay trabaho. heheheh

mao ni e advice sa imong bro TS kani ako gisuwat sa taas. ayaw lng apila ang ulahi na sentence ky kulata gyud ka sa imong bro. hehehe...

^^ korek..
    klao kaayong di muslim kay di mana mangaon ug baboy ang muslim
    kuyawa ana ui, para asa man daw ang 100,000?

Quote Originally Posted by aLohaBby View Post
    fo'real ni? how old is he anyway? and how's he going to do that if he doesn't have a job? would your parents spend money on this one?! ka libog ana imong bro oi.. ingna cya pag sure!
    tinuod jud ni...bag-o pa lang sya ni turn ug 21 last November...way trabaho and then tapulan mangita ug trabaho...unsaon?! murag mo pass akong papa ani kay financially ga lisod sya ...pero akong mama ok lang although nagkonsomisyon intawn how to raise that amount of money. i told my mom it is her responsibility to stop him from making the biggest mistake of his life....pero akong mama labad pud kay di maminaw nako.

Wow! well... let your brother be as it seems he doesn't listen to advices

Quote Originally Posted by rAiNe_ View Post
    whattttttttttttttttt..??
    is the 100,000 the so called dowry?
    and how can your brother feed his family if he doesn't have a job to start with..

hmm just advice him to set aside the marriage idea first.. tell him to look for a job before he will go ahead and marry his gf.
    yeah that's the amount of the dowry. i told my mom that my brother is definitely NOT ready to get married because he is immature and most of all he is not ready financially, etc. he thinks he is ready but he's not.

Quote Originally Posted by kelv View Post
    huh? kuyawa anah gd. mangayo mn ug 100K. unsa nah ilang babaye? gipalit? im sure dli na muslim ang girl pra moask ug dowry ky naa may lechon. murag lain nah ang pamilya sa girl dah ky oportunista. plepaks pd imong bro ky mkgminyo na walay trabaho. heheheh

mao ni e advice sa imong bro TS kani ako gisuwat sa taas. ayaw lng apila ang ulahi na sentence ky kulata gyud ka sa imong bro. hehehe...
    ang babaye is from Ifugao...tribo man siguro to sya...lagot ko sa akong brother kay di maminaw.

Quote Originally Posted by iluvkarate View Post
    tinuod jud ni...bag-o pa lang sya ni turn ug 21 last November...way trabaho and then tapulan mangita ug trabaho...unsaon?! murag mo pass akong papa ani kay financially ga lisod sya ...pero akong mama ok lang although nagkonsomisyon intawn how to raise that amount of money. i told my mom it is her responsibility to stop him from making the biggest mistake of his life....pero akong mama labad pud kay di maminaw nako.
    oh my! your brother's still young! murag immature pa sad jud iyang concept sa marriage. kasagaran ra ba early marriages ky mgbuwag pud ug sayo. basin mabdos ang girl mao ng ka decide dayon siya ug pakasal. ask daw your mom whats the real score kay na curios ko nganong mu sugot siya'g ing-ana.

11.    Advertisement

Page 1 of 9 1234 ... LastLast