Page 131 of 151 FirstFirst ... 121128129130131132133134141 ... LastLast
Results 1,301 to 1,310 of 1510

Default Re: Final Fantasy Enthusiast

Usa ra akong masulti... ang Best FF is ang FF7. ang remaining series kay more on flashbacks man.. and it makes the story twisting and complicated IMO

gwapa kaau c TIFA!!!

ff7 is so overrated.

if you ask a non-FF player, i bet they'd only recognize sepiroth, cloud and tifa...given nga naa niy animated movie. speaking of riding on the bandwagon...and screams ff7 is the best game evar

2012 na ta oi. hehehehe

Best FF of them all is still FFVI closely followed by FFIV, FFV and FFIX.

Quote Originally Posted by darknight83 View Post
    mas nindot ang FFXIII-2 bro. Dili na linear. You have locations to visit, naay time travelling involved, every decision you make changes everything. Plus it promises multiple endings. Just finished the game and I felt like wanting more. Ang nakanindot sad kay macontrol na nimo each player if one of them dies, dili parehas sa una nga mamatay ang usa patay tanan. I do think they made such a big improvement on it from the lack thereof in FFXIII. Plus the ending makes you look forward for more
    i wanna play FFXIII-2.. pro so many games but so little time to play if only WoW didnt come to my life. hahaha!

Quote Originally Posted by arcknine View Post
    i wanna play FFXIII-2.. pro so many games but so little time to play if only WoW didnt come to my life. hahaha!
    OT:sala jud ni sa online games bro..hahaha

TOP 3 final fantasy para saq
    1. FF 4 (very old school jud ni nga final fantasy para saq..perfected tanan para sa ako ang battle system ug ang story..and this is from the original ff4..mdjo dghan naman gdugang ang mga bag.o versions krn nga ff4..
    2. FF 6 (very epic plot twist mao 2nd cya para sako..and very difficult in a fun way..memorable cast and the first female protagonist sa final fantasy series)
    3. FF 7 ug FF 8 (tabla sila kai mao jud ni aq una naduwaan nga ff ug dungan2 naq nahuman ang duha..the best sa plot twist ang ff7 and love story jud sa ff8

Quote Originally Posted by gcc4426 View Post
    ff7 is so overrated.

if you ask a non-FF player, i bet they'd only recognize sepiroth, cloud and tifa...given nga naa niy animated movie. speaking of riding on the bandwagon...and screams ff7 is the best game evar

2012 na ta oi. hehehehe
    haha sakto bai.

anyway, currently playing Tactics A2, katong sa DS. nindot pud, pero mas choi jd ang original Tactics haha

i am wondering ngano walay Tactics sa PS3. Nindot unta iduwa ug tactics sa PS3

Quote Originally Posted by darknight83 View Post
    i am wondering ngano walay Tactics sa PS3. Nindot unta iduwa ug tactics sa PS3
    nndot jud kaau na bro bah..nya HD pajud imu tv..nya dghan kaau special effects..

asa mka palit ug FF13-2 diri cebu?

11.    Advertisement