Page 2 of 2 FirstFirst 12

Default Re: guys sakto ba mobalik ka ug puyo sa imong ugangan after gipakaulawan ka??

if i'm in that situation, HOME FOR AGED and destinasyon anang lolaha na!

Default Re: guys sakto ba mobalik ka ug puyo sa imong ugangan after gipakaulawan ka??

Quote Originally Posted by joeyx2000
    tungod kay nasakit iyang lolo worst is nastroke pa niya wala silay lain ka abag abag kay ang imo rang bana
    ilang anak niya wala pud silay anak...angayan baka mobalik didto ug puyo para naa sila kauban sila raman duha sa ilang balay
    angayan baka mobalik didto inspite the truth nga dili ka komportable didto..pls advice
    e try lang usa atleast u show a little respect pa sa ilaha but same ra gani gihapon ilang tratar aw pacensyahay na lang di ba?

i don't know if there's a right or wrong answer on this one. pero kung ako ang pasulti-on, siguro lisod kaayo ibalk ug puyo after gipakauwawan ko uy labi na ug wala koy sala. kiwaw jud siguro kaayo labi na magkita kada adlaw. pero ikaw man na, naa ra na nimo ug makaya nimo nga mobalik ug puyo diha ug platikanay lang nga tagad. pangutana lang, di na kaha ka pakauwawan ug balik?

its your duty to take care of your husband's parents.

you would one day like your future daugther-in-law to do the same for you....

kung magminyo na gani mga bro sis... rule of the thumb, go and settle on your own, buy a house, rent etc... establish your own family strive to live as couple and as a family.

NEVER LIVE WITH IN-LAWS....help ok mana, kai as a family member motabang man gyd ta as our culture, but living your life with a relative or worse "THE IN-LAWS" on the same roof, i don't think you guy can have your privacy. what's the point of getting married and still settling still with your parents? can you guys not handle living your own?
    most misunderstanding comes along while living with the IN-LAWS... na man gyd ang mga yawyaw ana since under gud mo sa ilang PUDER samot na kong naa pai lain family inyong bro/sis living? yes it's a happy house yet conflict among the people living there is so vunerable...so to avoid such conflicts, move along and start a life!
    mao bitaw nahimo ang word "mo bisita"
    after namo nangayog blessing (if ever nangayo mo nila) you're own your own. symbol btaw na during wedding ceremony why the parents walk their daughter down the isle and the husband take it along the way....

this is what i know, i maybe wrong :mrgreen:
    hope i answer the question right.

ngano mubalik pa man jud ka
    ngita napod nimo cla ug chance na mainsulto ug balik

give another chance?

para nako. NO WAY!
    bahala na ug payag akong puyan basta d na jud ko mubalik!

nobody has the right para paulawan ka. pwede man tingali linkuran ug istoryahan dba?
    kana ug naay guts!

No i think not .. sorry basin usban nya ko.. Maybe if ever makit an nako nga nangausab na sila but otherwise, no way..

be strong and take courage....... face them, and prove to them that what they said was wrong...

11.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12