Page 5 of 5 FirstFirst ... 2345

I feel sorry sa imong partner ts. You're prolonging the agony. But base on my experience kai ma test jud ang usa ka relationship sa kadugayun. You might feel na murag wala nai spark kai dugay napod mo. Admit it na lahi rajud sa start. You both should make an effort to bring back the memories why you fell in love with each other.

remember, ang pagmahay wala ga una.

kumusta na ts? dry ra gihapon? ipa wet daw og balik lol.

26 years old gehapon imong GF TS?

Daghan pang mo gukod ana oi... Hugot pa kaayo na...

The longer a relationship has lasted, the more both of you have to work to keep the flame burning with the same intensity. mao na akong experience anyway.

Quote Originally Posted by yumi_yan View Post
    The longer a relationship has lasted, the more both of you have to work to keep the flame burning with the same intensity. mao na akong experience anyway.
    check ka dha girl!

Blog Entries
    Quote Originally Posted by iamnot View Post
    I am a guy, 26 years old, naa koy karelasyon ug more than five years nami, pero feel nako na uga akong feeling sa iyaha... then gusto na sya makig settle down sa akoa pero mahadlok ko mo sulti nya sa tinood, kay dli ko gusto mka pasakit... ug basin pd kung makig breakup ko, basin mag basol ko later... buotan man sya medyo naa lng syay attitude pero dli man kaayo dako na nga deal kay kabalo man ko nga pinangga kaayo ko nya, pinangga man pd nako sya pero lng nawala ang fire sa akong love sa iyaha (mura nlng sya ug friend nako), ug feel pd nako dli pako gusto mahigot sa kaminyo-on, murag wla pako na satisfy sa akong achievements perhaps?... I mean dli man gd ko socialize nga pagkatawo gd, always lng ko naga focus sa work ug sa family, wla kaayo koy time anang lingaw2x, cguro usa pd sa hinungdan ngano nabati nako nga nagkulang pako sa akong journey sa akong life... Samutan na sa akong family, kay naa koy dako nga responsibility kay breadwinner ko pero sometimes ang mga tawo sa palibot nako, cge na ug encourage, mo sanong2x lng pd ko, usahay mo sabay sa istorya, pero deep inside, naa pjd nako ang feeling nga dli pjd ko gusto...

kinsa man sa inyo ang naay the same nga experience nako? Or similar lng? Cguro makig settle down nlng jd kaha cguro ko and see if mo work out? possible kaha? nahadlok ko nga along the way mahimo lng nga miserable ang among panaguban, if dli ko happy sa iyaha...

Salamat
    Most of the time kay ang length sa relationship ang basihanan para mag minyo ang tao. Abi kay pila na ka years, minyo na ang sunod. Sala man sad ni sa katigulangan nato, kana laging "unya, kanus-a pa man mo mag minyo?" kay lagi dugay na ang relationship. Usahay sad mahug nga 'napugos' ug minyo kay ang ginikanan nangita na ug apo.

Ang length sa relationship is not always a factor, for me lang ha, but it is esential to know more or to know your partner at all. Syaro sa 5 years ninyo, both of you should have seen the best and worst of each other. If wala pa, aw, either both of you are holding back, ma hadlok ipa kita ang tinuod nga batasan or dili mo ingon ana ka seryoso sa inyong relasyon. Have you ever heard anang experience sa uban nga nindot ug batasan ang guy or girl pero pag na minyo na anha na ni gawas ang tinoud or ang mga bati nga batasan nga wala makita while uyab pa. Diha maoy lisud. Dali ra ang pag minyo, pero once mo gawas na ang mga bati nga batasan ug gusto naka mo back out, dili na pwede.

If feel nimo nga nauga imong feelings para niya, ask yourself what happened? Anyare brad?

It's not really an easy task ang pag sulti sa tinoud, some have said it nga sultihan nalang siya. It's not that easy. You can't just tell her the truth and that's it. Remember that TS has to explain things to his gf. You think explaining something you're confused about is easy? Good luck with that.

I've been in a relationship for a very long time. And I mean a very long time. Yes, you love her and she loves you, but again, going back to whether both of you have been very open to each other about your true personalities, nahitabo na ba na? Akong previous relationship, wala mo gawas ang tinuod nga batasan not until everything was going down the drain. Akong gf karon, wala pa lang mi 1 year, nakita na namo kung unsa mi if tinud-anay nga malipayon ug unsa mi kung tinud-anay nga nasuko. We've been to the point where wala na mi paki unsa mahitabo sa among relationship basta maka gawas lang namo akong gi bati. I've seen her best and worst side. So did she. Was that enough for me to settle down, absolutely. Pero lisud pa karon, it's complicated. If pwede pa lang I'll marry her next year. (shhh.. ay mog saba ha)

Here's the thing to remember. Once ma minyo naka, even before ka mo decide to settle down, remember nga once you cross the line, there is no turning back.

7.    Advertisement

Page 5 of 5 FirstFirst ... 2345