nobody has submitted another proposal doesn't mean that the only proposal available is the right choice..
daghan kaayo cya ug yawyaw didto, pero daghan sad kaayo ug palpak iyang mga storya.
number one, permi niya compare ang cebu sa manila. edsa
pwera buyag kadako adtong edsa. mention cya mrt ug lrt, pwede ra kaayo na didto sa manila kay dagko ilang dalan and daghan sad kaayo mga roads na pwede ra ma re-route.
nagbasa ko niya mura man cya ug dili taga cebu. nahulog na nuon na ignorante cya.
mao ni iyang storya na problem daw sa cebu
We experience congestion simply because we failed in providing the proper or better transportation systems to provide that service. Traffic is not the problem but a symptom of the real problem - that of mobility.
nganong ang atong system man iyang basulon
pero ato sa na define atong transport system --- JEEP and TAXIs. mao na ang public utility vehicles nato. ang Jeep nagkadaghan ba ang franchise
ang nanaghan karon is kanang mga MINGLA/NAGA TO PUNTA. kana sila na mga gagmay. ang TAXI ?? walay idea na si Paul na gipa stop na na sa ltfrb ang mag release ug bago na franchise .... pero unsay gibuhat sa mga dagko na taxi companies like Ken
nag underground sila sa ltfrb, bribe sila para maka release na sad sila ug NEW 300 to 400 UNITS.
ug kana si Paul, wala cya kita na ang nanagan karon sa dalan 80% karon na vehicles sa is ang mga INUTANG NA SAKYANAN ??
mangutana ko nimo @
ryan22 .. pila kabuok imong nailhan na nangutang ug sakyanan kay ilang g-Grab or Uber
ang best solution gyud sa traffic sa ato is STRONG POLITICAL WILL sa mayor, dili na mag huna huna ra sa commission.
1st - dapat STOP. absolute stop gyud ang pag issue ug new franchise sa tanan PUV. ug kadtong mga karaan na na Jeep ug taxi, kanang mga tayaon na gyud, dapat dili na ipadagan.
2nd - ang City maka buot or maka make iyang own laws para maka benefit ang City, meaning, kanang mga Car companies sa Cebu, dapat mag himu sila ug super strict requirement na dapat MUST HAVE PARKING SPACE before mag release ug new vehicles.
3rd and most important - ROAD WIDENING. if maka budget sila ug 10 billion pesos para aning BRT, im sure maka budget sila ug dako para sa road widening. make another two lanes on both sides. daghan maligsan ani na mga balay sa daplin sa dalan ... BUT ROAD WIDENING HAS HAPPENED BEFORE.
4th -- mag implement ug CODING SYSTEM. any coding system as long na ma minimize ang mga vehicles na mudagan kada adlaw.
mao na @
ryan22 .. na kana si paul, puro ra na bula bula iyang storya.