Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

maze sa ayala, ng pa alter ko ato sa ako jumpsuit. naguba pd ako future ato kay 300 kay senstv knu ag panapton din mahal pd ag jumpsuit bcn ma unsa nya knu dli xla manubag hehhehe..ok rpd kay wdn 2hours human dayun..

nice ba mo alter ug wedding gowns ang magic fit or alter to fit? any suggestions if where ta pwd pa alter ug gowns like naay ipa change sa style not just the fittings?thanks kaau

naa man sa SM... not sure asa sa ayala... heheh!

in SM City Cebu.

naay patahian sa may Cordova na either mo alter mo tahi jd ug dresses including na ang cloth... nice ang fit ug ang style ky depende ra nimo. I forgot the name pero sa may proper ra jd sa cordova dapit. price range from 200-400 depende sa style. nahan ko mo try ky kita ko sa dress sa akng frend nice ra jd cya.

asa dapit ning sa cordova? ((

kadungog pud ko anang sa cordova. Wa lang ko kabaw asa. I usually go to magic fit para mag pa alter.

If you need alterations/ clothes repair... you may contact me for quotation, See my thread.

Where do you usually shop for clothes online? I would like to get any tips and recommendations here. I like the service on GotApparel.com a lot, and I think you will find it interesting to you too, good luck with it!

If you are desiring to purchase clothing and accessories at wholesale price then PapaChina can be a perfect choice for you. They are the top wholesale suppliers and manufacturers of custom products, from where you will get standard quality products at a reasonable price.

11.    Advertisement

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234