Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Default Re: Asa nindot laagan? dumaguete or siquijor?

I have been to Dumaguete and here are my findings:

1. just one mall, Robinson
    2. not one pay phone, no big deal, but i find it weird lang for a city to have no pay phones
    3. internet connection is too sluggish
    4. they have the best grilled chicken, JOs chicken inato home-base is in dumaguete, pero if u r in dumaguete, grilled chicken outlets such Chooks to go, Negros Lechon, CB..close at 8pm...or if they are still open, they dont have ready to purchase chicken.. u are asked to wait for 15-30 minutes
    5. pedicabs (that is how tricycles are called in dumaguete), charge more than the prescribed fees
    6. there are a lot of old guys who drive so slowly and stay at the center of the road.. you will be so frustrated to overtake..u might think of lobbing a grenade on the guy

I think both.... ganahan ko sa Dumaguete. lingaw kaayu bisan gamay and ka twice palang ko naka adto. Never been to Siquijor pa.. Pro Im sure nice pud and Island

nice sa Siquijor entawn... di mo magmahay if muadto mo.. lahi pud ang feeling sa Dumaguete.. maybe ingon ani nalang, visit sa kag Dumaguete then lahos ra kag Siquijor.. daghan man trips sa port.. everyday mana sila naga larga.

COCOGROVE BEACH RESORT - SIQUIJOR

LUGNASON FALLS - SIQUIJOR

CAPILAY SPRINGS PARK - SIQUIJOR

Quote Originally Posted by farmboy View Post
    I have been to Dumaguete and here are my findings:

1. just one mall, Robinson
    2. not one pay phone, no big deal, but i find it weird lang for a city to have no pay phones
    3. internet connection is too sluggish
    4. they have the best grilled chicken, JOs chicken inato home-base is in dumaguete, pero if u r in dumaguete, grilled chicken outlets such Chooks to go, Negros Lechon, CB..close at 8pm...or if they are still open, they dont have ready to purchase chicken.. u are asked to wait for 15-30 minutes
    5. pedicabs (that is how tricycles are called in dumaguete), charge more than the prescribed fees
    6. there are a lot of old guys who drive so slowly and stay at the center of the road.. you will be so frustrated to overtake..u might think of lobbing a grenade on the guy

u have to include na bihira lang ang mga bars... but its a nice place, mingaw/peaceful sya...

Nice an siquijor for me.....curious pud ko anah nga place kay dghan ko feedback nadawat nga nice daw jud...

pariha nindot, ang siquijor nindot ang mga beach, adto salagdoong, even in san juan or talingting, dili pa kaayo commercialize, then ang mga tao pud didto kasaligan ug matinabangon sa mgafirst timer, speaking of experienced, okay pud ang Dumaguete ug naa pa time adto sa Apo island.

Ako iconsider sa question na if asa ang mas nice ad2an between two places is ang hospitality sa mga tao ky parepareho ra gyud ug beaches. Wla pa sad ko kaad2 sa Siquijor, pero nindot gyud ang Dumaguete. Although sa city mismo da best ang food. Pero ang laagan is outside the city like the Sand Bar (Bais). Payter!!!!! xD

Pila ka oras ang biyahe padung sa Siquijor?

i haven't been to siquijor yet but gikan kog dumaguete karon lang jud na long weekend. lingaw kaayo mi sa ako husband. here's why:
    1. lamiiii kaayo ila pagkaon nya barato pa jud. nay lami na chicken inasal sa city burger. lami na silog-silog sa conie's. lami kaayo na tocino bbq and isaw sa manang siony's. to die for ang silvanas.
    2. nindot na tambayan ang sea wall. mejo puno ang hayahay (kan-anan, imnanan) pag-adto namo kay timing na founder's day sa silliman university. so sa sea wall na lang mi. park lang sa car nya bahala na mog formation sa kilid sa road.
    3. interesting kaayo ila modes of transportation. pedicab ila main public vehicle. nya daghan kaayo ga-motorcycle and ga-skateboard! bisan mga babae. gahi kaayo.
    4. mejo taas-taas pud na travel time from the city but nice kaayo motambay sa antulang beach resort. nice ang dagat nya mura siyag imong own personal paradise.

Blog Entries

i would have loved to visit these places but I often hear siquijor might be unsafe kuno.... unsaon nlng ang dako nga waves...

Dumaguete,I can't wait to get there..counting the days

11.    Advertisement

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast