Page 4 of 359 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

Thread: Motard

share lang diay ko ug vid ako na kitan! hooligan na sportsman class motard

YouTube - Wild in the Streets (Slednecks 4)

Blog Entries
    YouTube - SUPERMOTO drift

guys for your advance training watch this video... this is called drifting. this can be done in dirt and on the street. but not so much in the dirt. the important thing you must remember when drifting is your riding position, your control of the gas, your control of the engine brake and your feet touching the ground.

WARNING: never ever lock your rear wheel when you attempt to drift.

this is what will happen if you fail to drift, lock your brakes and don't prepare for a turn.

YouTube - SUPERMOTO crash

sos bro mao jod na ako sige practisan every weekend. so far ako ma kuha kay ang pag slide ra and maka chamba rako sa transition from slide to accelerate na sakto og engine RPM. this weekend i will work on that sa CDU kay naa silay intersection ngadto na dako og run-off and medyo flat and even ang surface.

naa kay bike ngara ron bro?

Blog Entries
    ^^^

wala pa lagi... sugod paman gud ko diri so wala pa koi extra wawarts para mo palit og bike... then mo sulod sad ko og military then mura og dugay2x pagud ko maka motor diri...

planning gani ko mo palit og enduro, pareha gud og nawng sa racing bike pero street legal lang, nya ako lang ilisan og yantas and ligid para super moto...

Blog Entries
    Quote Originally Posted by themanoycycle View Post
    sos bro mao jod na ako sige practisan every weekend. so far ako ma kuha kay ang pag slide ra and maka chamba rako sa transition from slide to accelerate na sakto og engine RPM. this weekend i will work on that sa CDU kay naa silay intersection ngadto na dako og run-off and medyo flat and even ang surface.
    para maka kuha ka ana bro kailangan kusog gud kaayo imong approach sa liko para inigka engine brake nimo and action og liko mo drift siya...

noy practis jud ka para sa pangus da... hehehehe
    laway jud ko ani maayo da... wala pajud wawarts para motard oiiii/....

Quote Originally Posted by joshua259 View Post
    YouTube - SUPERMOTO drift

guys for your advance training watch this video... this is called drifting. this can be done in dirt and on the street. but not so much in the dirt. the important thing you must remember when drifting is your riding position, your control of the gas, your control of the engine brake and your feet touching the ground.

WARNING: never ever lock your rear wheel when you attempt to drift.

this is what will happen if you fail to drift, lock your brakes and don't prepare for a turn.

YouTube - SUPERMOTO crash

bro i was browsing the site nga imong gi post from you tube, murag daghan kaayo ko og nakuha nga tips... matsalamats bro...
    by the way bro asa d-ay ka dapit sa USA kron?

Blog Entries
    Quote Originally Posted by MULATTO View Post
    bro i was browsing the site nga imong gi post from you tube, murag daghan kaayo ko og nakuha nga tips... matsalamats bro...
    by the way bro asa d-ay ka dapit sa USA kron?
    welcome bro...

naa ko karon sa texas bro...

kani ai, nice kaau nga vid...

YouTube - SuperMoto Madness

Quote Originally Posted by joshua259 View Post
    welcome bro...

naa ko karon sa texas bro...
    bro. nindot kaayo kay naay desert dha og lami kaayo trail dha. soon anha puhon sa CA. ingon mga cozin nako daghan konu moagi nga mag trail mo. im hoping to trail there soon...

11.    Advertisement

Page 4 of 359 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast