Page 8 of 239 FirstFirst ... 56789101118 ... LastLast

Default Re: Cebu's Modern Buildings and Hotels

@ arnoldsa: Thanks bai... ang cebu doc. univ. mao ba na siya ang gi construct sa north reclaim duol sa mandaue gym?

Quote Originally Posted by boy_kotong
    @ arnoldsa: Thanks bai... ang cebu doc. univ. mao ba na siya ang gi construct sa north reclaim duol sa mandaue gym?
    Nope... dili duol sa Gym... Duol sa Makro...

@iceman25... Wala pa jud update sa Golden Valley... Been there kanina, na porma na ang iyang beams pero dili man kaayo daku for a tall building.. Pero I guess taas jud cguro ni siya kay nag-gamit naman ug crane..

@arnoldsa

i guess dili jud cya taas nga building(Golden Valley Hotel) kay naka agi man ko last sunday. I think less than 10 floors ra...

arnoldsa...naa ka update sa Sheraton Hotel kanang atbang sa SM..gi abandon nana diha?

wa na man tingali chance ma abli nang sheraton hotel... kay dili man maau ang foundation ana... diba nagka os-os na ang sheraton by how many feet each year?

Blog Entries

i thnk nibalik na sad ug boom ang cebu karon dili pareha ato sa una mga 1997 nga tanang gitukod nga building pulos wa na nahuman.....karon mura lang ug tanom nga iya iya lang ug tubo! maayu unta magpadayun ni....

ang sheraton murag paminaw nako wala na gyud nay plano ang SM holdings nga pa oocupyan na dha....pero naa ko nahinumduman nga balita sa una nga wala pa na cya nahuman during construction pa to.....nga 2007 pa daw na i open.....naka ingon gani ko nga dugaya pa gud.....pero tinuod jud cguro to...

daghan na man sad ang nanagmatay nga trabahante anang sheraton... sayang! nindot na unta na siya nga hotel...

Actually the reason why Sheraton has not been operational is due to financial causes.. The building was built during the height of the Asian Financial Crisis of 1997.. Also, daku sad ug gasto ang building because of its foundation.. I myself saw how it was constructed -- piles were plugged into the ground so as to create a stable foundation since reclamation area man siya -- because our store was once located near the entrance of SM City towards the hotel area.....

I think there's no truth regarding atung hiwi daw ang building.. In fact, City Hall was considering to temporarily relocate at the said building when plans for the renovation of the old City Hall building were drawn up...

The only thing that the building needs is a relocator/occupier who will have to spend millions of pesos to dress up the building inside and out (carpets, airconditioner, repainting, landscape, lights, furnitures, fixtures, etc.. etc..).. A recent article I saw in Sunstar stated that SM is bent on pursuing the hotel project..

I saw last night the picture of the ongoing building near isuzu ayala, "Golden Prince Suite"ang iya name and i think mga 8 stry building to cya if im not mistaken. This would mean additional rooms in Cebu, Hope to see more of this in the days to come...

Quote Originally Posted by arnoldsa
    Actually the reason why Sheraton has not been operational is due to financial causes.. The building was built during the height of the Asian Financial Crisis of 1997.. Also, daku sad ug gasto ang building because of its foundation.. I myself saw how it was constructed -- piles were plugged into the ground so as to create a stable foundation since reclamation area man siya -- because our store was once located near the entrance of SM City towards the hotel area.....

I think there's no truth regarding atung hiwi daw ang building.. In fact, City Hall was considering to temporarily relocate at the said building when plans for the renovation of the old City Hall building were drawn up...

The only thing that the building needs is a relocator/occupier who will have to spend millions of pesos to dress up the building inside and out (carpets, airconditioner, repainting, landscape, lights, furnitures, fixtures, etc.. etc..).. A recent article I saw in Sunstar stated that SM is bent on pursuing the hotel project..
    so wala na jud diay chance na mag open ang sheraton?

11.    Advertisement

Page 8 of 239 FirstFirst ... 56789101118 ... LastLast