Page 1 of 8 1234 ... LastLast

Default Orange and Lemons - Pinoy Ako.... Rip-Off.... hahahah

Original is The Care - Chandeliers

Pakauwaw lang...

pinoy tayo ipakita sa mundo.... hahahahahah

Ganahan pa mo....

Gai ko ug link sa site nga pwede makaupload kay ako iupload ang song...

pinoy tayo ipakita sa mundo... pinoy gyud.... hahahaha

Default Re: Orange and Lemons - Pinoy Ako.... Rip-Off.... hahahah

Ahak nang bandaha, baga pud da!
    Sayun na kaayo og tirada, nang rip-off pagyud?
    Bogo-a gyud oy!

..aw, basin ingana gyud ang penoy

rip-offers pud diay ning mga buang..hahaha

pisti kantaha...sige ra balik-balik bisag asa ko mo-adto. atay kau...

mga bro maybe rip off but with consent man jud na kay naa man copyright every composed songs. ambot lang basin coincidence lang. naa mn sad mga foreign music naa pareha2x ra og tune..

huna hunaa sa basin ikaw ang bogo

dili siguro oist!! basin pareha lang ug tune ang music... pero dili sad rip-offers oi..pinoy baya na band...

bitaw? diba mao ni sa PBB?

Quote Originally Posted by Da Wan
    mga bro maybe rip off but with consent man jud na kay naa man copyright every composed songs. ambot lang basin coincidence lang. naa mn sad mga foreign music naa pareha2x ra og tune..

huna hunaa sa basin ikaw ang bogoÂ*

love diay nimo ang OandLÂ* heheh uuuyyyy....
    paminawa lang na The Care - Chandeliers... ug kamo nalay judge...
    kung musician ka, originality is one main priority, less priority na na ang music ug kanindot sa song
    heheh
    pinoy tayo ipakita sa mundo.... hahahahahah
    peace...

Ako lang giencode ang file sa flash...

TO HEAR IS TO BELIEVEÂ*

Spread the WordÂ*

http://media.putfile.com/TheCare-Chandeliers

I've already mentioned this several times sa pikas OnL Thread..... the matter has already been brought up with CLEM of OnL and he denies the similarity although obvious gyud kaayo kay even the intro gi kopya. The Intro... the whole chord progression, the melody, tanan.....
    By the way... we sent Simon (of THE CARE) a copy and he's very intrigued of the fact that OnL plagiarized the whole damn song. I have no idea if he's going to take actions or not but it really caught his attention.

Exchanges between OnL and New-Wave fanatics can be seen sa BTTE egroups sa yahoo.

I asked Clem why they skipped the whole songwriting process, and iyang reason is that they were pressed with time. I told him na dili man lisod mo come up ug melodic idea bisag pareha ra ang chord progressions since the latter is constantly recycled man sab, I asked him why they didn't just change the drumbeat just too make it not sound too close for comfort... he mentioned dayon nga dili sila ang ni suwat sa kanta, claiming they did it because of the challenge, and as far as the drumbeat goes, he said "why change it when it sounds good that way".. Then I told him na "where's the challenge while all you guys did was cover the song and re-wrote the lyrics" .. I'm still waiting for his answer.

Quote Originally Posted by Da Wan

huna hunaa sa basin ikaw ang bogo
    NO CONSENT at all .... like I said, even the songwriter himself was very intrigued. Coincidence?? very unlikely... the drumbeat, the intro, the melody .... it's a total copy, OnL thought that they can get away with it pero pag una pa nakong dungog sa kanta, I already knew that they ripped it off.

---- Note: this is not the only "RIP OFF" they made...
    example: Listen to THE SMITHS ' Headmasters Ritual ... diba maka ingon kag Familiar kaayo.

Why pamper life's complexities when the leather runs smooth on the passenger seat?

11.    Advertisement

Page 1 of 8 1234 ... LastLast