Page 1 of 2 12 LastLast

Default Bad Experience in a Pet shop in Banawa

This thread is not meant to degrade, belittle, destroy the image,and name of the pet shop stated, This thread serves as a word of caution and my personal opinion. I have no grudges of the pet shop. Just so everyone will know.
    Wanted to buy wood shavings for my hamsters

Istoryans, I had a bad experience yesterday at Caminade Banawa,

1st Experience: The cashier was busy calling someone else, never attended me even while I was already paying, she was busy with the cellphone. I had to get her attention before she reailized I was there.

2nd Experience: The Cashier had no change for my bill, She refused to transact business with me, She asked me that I should be the one to change my bills, I had to cross the street to find change. GRRRRRRRR

And to think I called the petshop before I dropped buy, so insulting

Disappointed jud ko sa Caminade, loyal customer unta ko sa Caminade Mabolo, pero sa banawa ako na unta gi accept kay doul sa amu.

Default Re: Bad Experience in a Pet shop in Banawa

The reason why a company or a store ma bad image kay tungod jud sa mga employee. ang ubang mang gud employee samot nanang mga front desk or cashier dli kbw mo entertain ug customer tsk2x... Why not call the manager or the owner sir para sad makat.on ang ilang cashier sa iyang saup...

Quote Originally Posted by kemalzeppy View Post
    This thread is not meant to degrade, belittle, destroy the image,and name of the pet shop stated, This thread serves as a word of caution and my personal opinion. I have no grudges of the pet shop. Just so everyone will know.
    Wanted to buy wood shavings for my hamsters

Istoryans, I had a bad experience yesterday at Caminade Banawa,

1st Experience: The cashier was busy calling someone else, never attended me even while I was already paying, she was busy with the cellphone. I had to get her attention before she reailized I was there.

2nd Experience: The Cashier had no change for my bill, She refused to transact business with me, She asked me that I should be the one to change my bills, I had to cross the street to find change. GRRRRRRRR

And to think I called the petshop before I dropped buy, so insulting

Disappointed jud ko sa Caminade, loyal customer unta ko sa Caminade Mabolo, pero sa banawa ako na unta gi accept kay doul sa amu.
    talk to the manager lang bro....ang cashier maoy apan ato dli ang petshop ....para ma.aware sad sila bwt sa performance sa employee...i really hate nga when i buy things nya walai sukli...tsk3x..

tsk bad employee.... mo hapit tah ko dha kay maagi.an ra sa 12L.... i change my mind.... mabolo nlng ko....

mas maau na sibya nimo diri bro, at least ma basahan sa uban ug naay mga kaila diri sa owner/representative sa kana na petshop mahibaw an nila ang problema sa ilang tindahan.

mao ni lisod kay tungod ra sa mga empleyado maguba na ang name sa tindahan. tsk tsk tsk. poor caminade.

mao ba na'ng petshop ubos sa bldg nga blue ? atbang sa dr. bingols ? kanang crazy dog petshop ? kung di na mao, naa koi experience ani pod nga petshop. as in busy keu ilang cashier dha, ni palit kog superworms dha para ma lawg lang sa akong isda just for lunch, wa nalang ko ni dayon kai nag huwat ko nga dawaton niya akong bayad. gi putos na ang worms sa plastic, akong bayad wa pjd dawata. ka ay ju'ng e gawas largo oy.. sig atubang selpon may rabag ang selpon moy ni palit..

Quote Originally Posted by thePUPPETEER View Post
    mao ba na'ng petshop ubos sa bldg nga blue ? atbang sa dr. bingols ? kanang crazy dog petshop ? kung di na mao, naa koi experience ani pod nga petshop. as in busy keu ilang cashier dha, ni palit kog superworms dha para ma lawg lang sa akong isda just for lunch, wa nalang ko ni dayon kai nag huwat ko nga dawaton niya akong bayad. gi putos na ang worms sa plastic, akong bayad wa pjd dawata. ka ay ju'ng e gawas largo oy.. sig atubang selpon may rabag ang selpon moy ni palit..

Yup bro maao na bro, atbang sa DR. Bingols nga petshop, ako pay gi papangeta og sukli bro,nag bit2x nagud ko sa ako pamalitun, Suki naman unta ko dira. Sa mabolo nalang ko nga caminade bro.

Quote Originally Posted by JODECS View Post
    talk to the manager lang bro....ang cashier maoy apan ato dli ang petshop ....para ma.aware sad sila bwt sa performance sa employee...i really hate nga when i buy things nya walai sukli...tsk3x..
    YEs bro, I'll tell to them, Ila main office kay naa man sa mabolo caminade bro, Hasol jud kaayo sila bro kay dugay paka tagdun, ikaw pay papangitaun og sukli.

Mayta nay maka kita ani nga taga caminade para sila na mu report, layo baya kaayo ang mabolo, hehehe

Blog Entries

tsk tsk..mao na naka bati sa mga employee nga d kibaw mu handle ug costumers...thanks sa imu pag share boss...a great help to the istroyans..

>>>if i where on your shoes boss, murag nangasaba nako ato didto sa ila petshop para maka bantay na sila ngabati ila pag handle sa costumers..liman ka anang unahon ang tawag sa celpon kaysa nato mga buyers..tsk tsk tsk..

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast