Page 1 of 9 1234 ... LastLast

Default Garantiya ba ang anak para di mo mag buwag sa imo BF/GF?

I'm really worried for my friend. kay away-bati cla ng iya bf.. hinoon dugay na sad cla mag 3 yrs na.. unya kung mag away man gud cla kay mag pasakitay na.. karwas dre..labhag didto.. grabe man jud cla mag linayugay uy!!! abi nako jud nga mag buwag na cla pag last nilang away.. gipapalayas na akong migo(bf saako miga hehe).. then suddenly they discovered nga buntis diay ako amiga.. unsaon nalang ni.. bisan tood mag buwag cla ang ako amiga kay grabe man jud a inlove sa laki.. xa jud ang muapas. karun na mabdos xa.. lipay xa kay mahikot na jud daw ang laki nya.. i dunno if they have plans on getting married but sa pattern sa ila relationship.. sa ako lang POV having a child makes the situation even worse than it was before...

Banned User
    That's not the answer for that question sis!!!
    I strongly dis-agree with that!!! There are many ways except that..

-WEI?

Quote Originally Posted by WEI? View Post
    That's not the answer for that question sis!!!
    I strongly dis-agree with that!!! There are many ways except that..

-WEI?

lage noh? kay para saako she is better off without the guy... as in.. mura na xa ug na delusional ana na guy.. amigo man mi pero sa ilaha relationship they're bringing out the worst in them.. plus naa na pa jud baby na umaabot.. >.<.. the baby is a blessing para nako.. but not in this case..

i dont think she could have the guy's attention by having a baby.. why? mmmm.. ibutang nato sama sa salida matag gabie, kung e-base sa imong gipost, murag pare-pareho man gud ug story kang Nene ug Gabby sa Katorse. the girl is so inlove with the guy who is so irresponsible. though they both love their child, he (the kid) was not enough to draw his parents together.. possible na mao pud ni ang mahitabo sa imong miga and her bf

pra nko kay nkaagi man ko ani na situation jud, mas maayo pa nga magbuwag nlng pra y samok, and besides, luoy pud ang baby if magcge ug away while buntis pa. if dli maluoy sa iyang self imong miga, maluoy nlng unta cya sa bata.

Quote Originally Posted by luke0917 View Post
    pra nko kay nkaagi man ko ani na situation jud, mas maayo pa nga magbuwag nlng pra y samok, and besides, luoy pud ang baby if magcge ug away while buntis pa. if dli maluoy sa iyang self imong miga, maluoy nlng unta cya sa bata.

she is being selfish gane by having herself pregnant.. >.< wa ko kasabot nya hinoon.. kung mahi gugma jud ta bisan unsang tambag ang sakto jud para nato kay kung unsay tan aw nato nga sakto para nato.. the guy is happy man na my friend is having his child.. but.. ang question mu last ba na ma happy xa when the baby is out in this world? unsa nalang kaha ang differences nila?murag ila man gud gi hold because of the baby.. so murag i resume na lang nila ilang away2x once maka gawas na ang bata.. ehehe sakto ba?

i am a mother of 4 kids and have been a battered wife for a longest time in our marriage, usa pa anak namo, nadapatan nako, and even 4 na amo anak, nahitabo ghapon,, BECAUSE, if mabuhat kausa, mabuhat na every now and then, especially if a person is into drugs..it doesnt mean na buntis ka, mahigot na ang laki nimo, laki is lalaki and it will take time for them to mature, they may be sorry for what they have done, but still, laki gihapon sila... 3 yrs pa gani na sila, while i am into a 14 yrs relationship, BUT to tell you honestly, bsag unsaun nimo pugong imo friend, you will just get hurt labi na if blinded sya bec of her love to the guy, better to wait for the time na masakitan sya maayo para sya na mismo muingon na dili na sya, whatever mahitabo nya and sa baby it will be her obligation on letting the baby grow na ing ana ka samok, im quite sure na if mugawas na ang baby, she will be much stronger gyud to decide to leave whatever she needs to leave... sometimes guys, we have to get hurt i mean hurt na hurt before we can realize na sakto na, bsag kinsa pa mutambag nimo pero if blinded ka, wa gyud mabuhat... let me just remind you, the person that would hurt you most is the person that you love most....pm me lang if you want more advices..hehehehehe..happy holidays everyone!

i see less possibility in her side,concerning with the chance if the guy will stick in the relationship because of the baby. your friend need a "BIG BANG" execution to be able to realize everything that is going with her and with the relationship.

your sincerity to your friend to help, could be her way-out to this common tight-spot of one's life.
    a truthful advice and an earnest prayer is what they need right now.

-hurting each other physically is a sign of disrespect-

Quote Originally Posted by sigs4diamonds View Post
    i am a mother of 4 kids and have been a battered wife for a longest time in our marriage, usa pa anak namo, nadapatan nako, and even 4 na amo anak, nahitabo ghapon,, BECAUSE, if mabuhat kausa, mabuhat na every now and then, especially if a person is into drugs..it doesnt mean na buntis ka, mahigot na ang laki nimo, laki is lalaki and it will take time for them to mature, they may be sorry for what they have done, but still, laki gihapon sila... 3 yrs pa gani na sila, while i am into a 14 yrs relationship, BUT to tell you honestly, bsag unsaun nimo pugong imo friend, you will just get hurt labi na if blinded sya bec of her love to the guy, better to wait for the time na masakitan sya maayo para sya na mismo muingon na dili na sya, whatever mahitabo nya and sa baby it will be her obligation on letting the baby grow na ing ana ka samok, im quite sure na if mugawas na ang baby, she will be much stronger gyud to decide to leave whatever she needs to leave... sometimes guys, we have to get hurt i mean hurt na hurt before we can realize na sakto na, bsag kinsa pa mutambag nimo pero if blinded ka, wa gyud mabuhat... let me just remind you, the person that would hurt you most is the person that you love most....pm me lang if you want more advices..hehehehehe..happy holidays everyone!
    ate naka antos uroy ka no? hay.. unta di na ang madangatan saako amiga.. i love her so much but if mao jud iya gusto.. wala man ko mahimu.. ako nalang ani is be there for her..no matter what happens

Blog Entries
    kadaghan gi abandon nga mga anak maski minyu ang ginikanan, kana pa kahang uyab ra.

kung mo abandon, mo abandon period.

11.    Advertisement

Page 1 of 9 1234 ... LastLast