Default Ang mga Sorority Sisters ni Inday ( Ang Social na Maid ) Cebu Chapter

Eto ang letter ni Lou to the rescue sa kanyang distant friend na emotionally
    hurt na si Mae:

Oh,girl... am sorry to hear that.....
    it sure did crush ur confidence down...
    Upon reading ur letter i felt ur burden,
    (sigh) its really not that easy,
    ka ngil-ad sa batasan edaran naman unta.....well, no wonder nga ala sya pakasli (12 yrs?) my God.

I know rude people does exist to spice up our way of life but to deal that extremely ***** cunt-mouth pinhead
    b-i-t-c-h? I dont know why she had to exist....AT ALL

Unsa diay na sya mam? gwapa diay ng asawa sa imong bro. in law? nga ka pwerte man niyang panaway ug mandaot nimu?

kung akoy pasulti-on regarding sa kinabuhing nanny?
    Sorry ka nalang coz i will have to say all the crap out of it to stop our fellow filipinos from craving such a job.....
    i had the worse & the worst out of it...been there and done that too,
    still not the kind of job that one should be proud of!
    Sorry but being a nanny is like working ur ass off in the pigshit! Sorry about that,
    im juz furious anang babayhana.
    I dont even put in my resume the part of being a nanny.....(puking mode*)
    Nannying is the modern day form of slavery....basin wa sya kabalo ana....
    gai sya number ko kay ako syang syaokan ana. Buang sya!!! (
    there goes my worst adjs. being a nanny Mae, Im with you on that)

Dugay naman unta na sya sa Canada iya pa gihapong dad-on diri ang usa sa atong mga bad traits?
    mao na iya itudlo sa iyang mga anak diri? Poor kids.....Kay walay breeding ug manners ang ilang inahan .....
    and to top it all......Her Immaturity is way beyond comprehension ang akong ikasulti about Judy.

And of kors she doesn't want BJ to know all these kc that will surely stir up fights in your big family...but what the Heck!?
    In the first place she wanted it, she asked for it...so give that shit back to her...Bj's got ur back anyway....come what may,...
    siya kinsa ramana sya...or should i ask unsa ramana siya? ryt? Pina-angkan?
    I know i shouldnt be saying this in the content, but guess what? i just did hehehe.....

Mae listen, this is canada...ayaw pagpa yatak ana niya, huna huna-a nga mas lamang ka niya in everyway...
    if u let her do that to you once, she'll no doubt do it again the 2nd time around whenever she gets the chance,
    coz she saw how vulnerable you are to her attacks....Juz like u said earlier in the letter, that
    BJ's the only shoulder you got there in ottawa,
    so duha ra mo sa imong paminaw mao na nga ayaw jud pagpalupig ilabi na kung naa ka sa saktong katarungan.

Sakto imu family pailob, antosa lang sa na...pero ayaw pagpayatak ana ni Judy.
    Kay lagi kuno tungod nila nisugot imu mom in law nga mo stay mo with her....
    I say, that's total bullshit!!!

I know you will only remember few of my words here in this very letter....
    pero ang akong POINT ani is
    * AYAW PAGPAYATAK SA TAONG UNEDUCATED UG WALAY GMRC *
    good manners and ryt conduct.....
    wa sya malipong ug malibat....
    ka gwapa nimu maayog barog, good figure.
    young and wedded! sya? Insecure kay ala sya anang gi mention ko ULTIMU PROPOSAL RING....TSEEHHHH!

CHEER UP NA FRIEND HA......
    HAPIT NA RABA PAKSIW EPI. 6 ....OKAY?
    SMILE SA BA-O BI? JOKES

Default Re: Ang mga Sorority Sisters ni Inday ( Ang Social na Maid ) Cebu Chapter

Default Re: Ang mga Sorority Sisters ni Inday ( Ang Social na Maid ) Cebu Chapter

patay ta ani

hahaha, bugoya

kapoy basa oe...

katawa nlng ta para bibo!!

kapoy btaw ug basa kay ta-as ayo, unsa diay gi sulat?

7.    Advertisement