Page 1 of 5 1234 ... LastLast

Default Why it is so hard to acccept?

naka try namo nga ning ingon sa inyo feelings sa isa ka tao den ingnon ra ka nga sorry friendship ra jd ako mahatag nmo... ouch!!! huhuhuhuhu.... sakit...

pero nahan gihapon ka mo doul nya or mo txt pero wa joy way nga makamo... den dili pa jd ka maka likay nya kay cge jd mo mag kita or mag kuyog bsag nahan naka mo move on...

unsa on nnyo pag accept? pag move on? or buhaton nnyo para makalimot mo sa nahitabo..

so far wala ra ko niya ingna... I just get the message that we are just bestfriend and nothing more than that...

hmmm.. so far wa pa sad ko ka.suway ani..

pero kung sa ako ni nahitabo, since lisod man jud likay sa person, mao ghapon keep yourself busy nalng..
    ako pag.ma.depress/sad/hurt cge laag alone, or cge kaon.. hehe..

kasagaran ako kaila laki man ang nakasuway ani. wat they did was palayo sa person

i feel you hehehe... mao ni ko situation now... what i did is palayo ra gud... as much as possible nya pretend nothing happened... as if wla ra.. hehe works for me...

This situation is hard...but i agree when they say its better to just keep a distance away from this
    person and keep yourself busy....

"The only way to forget is to accept…and the only way to move on is to look ahead…and let the footprints of the past…be blown by the wind of time"

opposite pod akong suggestion..

kasuway na ko ani pag college.. wala ko nagpalayo but instead gisuod nako sya ug maayo as a friend.. then hantod akong feeling nahimong for friendship nalang jud.. in fact karon we're best of friends na, if ever naa syay problema or mang-hagad sya ug laag mo-contact sya nako.. it took me about 2 years para totally mawala ang feelings.. karon totally naka-move on na mi both..

likay lang jud taman-taman...in no time mawala lang na...

so far way pa mn..falling out of love lng! hahaha,,,

sometimes pud gud, the more ka mo likay the more hinuon mo pa.duolon duha... tsktsktsk! hard position you are in .... but ma.wa ra na oi... ayaw lang kau huna2x.a

11.    Advertisement

Page 1 of 5 1234 ... LastLast