Page 1 of 2 12 LastLast

Default How to handle your busy girlfriend or the girl you are courting with?

Help..... Akong g.paguyaban ba bz kaayo then when i decided to move on the next level in balibad sa siya because sa eya ka bz ky graduating man sd gud. Ang ako lng point is that can you help me na maka go me to the next stage of relationship and how can i help her to her bz life. Come on guys help

just stay close let her feel lang jud na naa ka dha always bisan busy pa siya Winner jud ni brad

just show your efforts to her... show her nga naa ka sa iyang kilid permaminte when he needs you...

ma.bagyo man na ug tsunami, always be in her side when she needs you... happy courting..

pangita lain kanang dli bz

hahahaha... kung wala japon effect ang imong efforts para niya... Ngita lain sakto sad c jntio

kasabot ko ninyo pero deli man gud me permi kaayo mg kita. Maayo onta permi para eyang ma feel.

aw, try lang your very best bro para mapansin niya ang imong effort... basin gipa.asa raka ana niya...

try to know her nalang better una ka mobuhat sa imong move...

mao jud..help her in any way you can...bsta effort lng parts ..4sure mka kita cya na concern ka and ma feel nya na love jud nmo cya...yaw pa apikto f busy cya..

Quote Originally Posted by goodygad02 View Post
    Help..... Akong g.paguyaban ba bz kaayo then when i decided to move on the next level in balibad sa siya because sa eya ka bz ky graduating man sd gud. Ang ako lng point is that can you help me na maka go me to the next stage of relationship and how can i help her to her bz life. Come on guys help
    I have a question for you..

ARE YOU SURE SHE WANTS YOU?

Kafeel ka ana or do you think its only an ALIBI?

You can't go to the next stage of the relationship if wa pa ka niya sugta brod...Hehehe!

You can't help her w/ her busy life..THAT'S HER LIFE. She decides kung unsa iyang ganahan buhaton sa iya life.

You will only convey NEEDINESS. And that turns women off.

If I were you, have a "false takeaway" to test if she really likes you. This can also make her feel na "Hala maypa ako na lang to siya gisugot da, basin muback out." Kana kung attracted nana siya nimo.

Just my .50 cents

ayw lng saba na oyab na mo

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast