Page 1 of 7 1234 ... LastLast

Default 23 Anyos Pero DILI PA Pwede Maguyab-uyab

So, I am opening this thread here kay gusto lang ko makabaw sa mga opinions sa mga taw. I've been working for almost 4 years now, since I'm the bread winner of the family. Parents don't have work, they never had ever since.I'm the eldest and have 4 younger siblings. I wasn't able to finish school (though usa nalang ka subject ang kulang) because of monetary concerns of course. walay kanon akong pamilya kung moskwela pa ko. OK raman unta nako, pero what disheartens me most is the fact that my parents won't allow me to be committed in a relationship. Mahadlok sila nga maminyo ko ug dili nako mohatag ug money para sa pamilya. Mag unsa nalang sila. The sad thought is that last year lang nanganak si mama. I've been planning to settle down nah jud, since i have already a stable job. pero given sa bago nako nga igsuon, murag lisud kaayo. WHAT CAN YOU SAY? thanks.

Default Re: 23 Anyos Pero DILI PA Pwede Maguyab-uyab

teach your parents how to become responsible... hasula...

who's really the parent here? you or your so called parents? dli mana sakto ila bro nga magpa buhi lng sila nimo. it's like naningil sila nimo sa ilang gasto nimo sauna nga bata pka. they're like leeches. srsly,tell them if they want money they have to get up and go get a job. not just depend on you. you have a life of your own intawn oi. you were not born to work and provide for them.

btw,how old is ur mom?

my parents are in their early 40's. OK raman ko mohatag ug money, i mean after all, they're still my family. ang akoa lang gikasakitan ug maayo kay nganong dili nako pwede mabuhat ang akong gusto buhaton. i still have a curfew of 11pm. sick!

really sick bro. dont be offended ha, pero mura manka'g gihimu'g "milking cow" sa imung parents oie. snxa bro. opinion rna.

tugsheng!!! sakita oi. pero i still love them, all i ever wanted was for them to ask me "unsa man imong gusto?" grabe au sila makastorya about other people, pero pagpangumusta lng nako, wala jud, kung ok ra ba ko, or kung naglisud naba ko. haaaayyy...

anah jd na bro. sometimes gani, mkalimot sila nga anak ka nila. ge lang, they will soon realize that. and you, u will soon know how to break their rules. peace! hahaha

Elite Member

Time to move out!

i did bro, went to manila for a long time, pero ingon sila, ang expenses nako sa balay didto iadd up nalang nako sa akong ihatag nila, malipay pa sila. and was even surprised when i came back, daghan na kaayong istorya dayon nanggawas which i really dont wanna talk about.

11.    Advertisement

Page 1 of 7 1234 ... LastLast