Page 1 of 9 1234 ... LastLast

Default Do you like to drink to intoxication?

if mulaag ka and mag inum mo, do you like to drink to intoxication?
    do you?

Default Re: if mulaag ka and mag inum mo, do you like to drink to intoxication?

depende sa kinsa kuyog kung kasaligan nimu okay ra ug naa kay sayun nga place to sleep para diretso tulog and if it's safe like ur home or barakada's home or parente nimu or kaila kaayo or Bestfrend nimu.. depende sa crowd, pero most of the time dili ko ganahan .. i'd like my sanity thank you very much..

there came a point in my life when i did.
    that was way way back. whats worse was that i also made sure that my friends were as intoxicated as me.
    i was bad. pero sa balay ra man pud mag-inom so...

sober.

nope. don't need to be plastered to have fun...

if mo laag no. sa lipong part ra jud ko kutob and then i'll stop drinking na. pero if "house party" i might get really drunk. i prefer passing out sa balay than sa dalan.. but i dont really drink a lot.. it was just an experiment for me, just tried to get drunk just to know how it would feel and tinuod ba jud dili ka mka control sa imo actions and thoughts when your drunk..

unya? unsa man verdict?

depende kung ka control ka sa imong kaugalingon bisag hubag naka...
    kay ako bahalag mahubog, di jud ko maghimo ug di maayo...

ug dapat sad nga imong ka-inom kasaligan ug kaila nimo...

ok ra! mahubog wyl nag inom sa balay or sa gawas, kinchana-yo! pareha ra storyaha kng inom jud imng tuyo...

hmm... kung sa gawas.. di dyud.. pero kung sa suod.. diretso tulog... hell yeah!!!

asa nga gawas hero ...sa inyo balay.? asa nga sulod..sa CR?..hehe

klaroha daw na hero..hehhe/..

ako any where..basta inum na ..inum gyd og sakto..hehehe

11.    Advertisement

Page 1 of 9 1234 ... LastLast